Τέλος από την Επισκοπή ο Αλέξανδρος Ζαφειράκης,μετά από αίτημα του να αποχωρήσει.
Αναλυτικά
«Ο ΑΟ Επισκοπής ανακοινώνει τη λύση συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Αλέξανδρο Ζαφειράκη.
Έπειτα από αίτημα του νεαρού ποδοσφαιριστή, ο σύλλογός μας τον αποδέσμευσε και κατόπιν, του ευχήθηκε καλή συνέχεια στην ποδοσφαιρική του σταδιοδρομία».


0 Σχόλια