8ος όμιλος-Πήρε Ζαφειράκη,παρελθόν Αμαραντίδης,Σεραφειμίδης και Βακράκος
Η ανακοίνωση της απόκτησης του Αλέξανδρου Ζαφειράκη αλλά και τα δύο «διαζύγια» με Αμαραντίδη και Σεραφειμίδη:
«Η Διοίκηση του Ηροδότου ανακοινώνει την απόκτηση του ακραίου επιθετικού Ζαφειρακη Αλεξάνδρου και του εύχεται καλή επιτυχία.
Ταυτόχρονα ικανοποιησε το αίτημα του ποδοσφαιριστη Αμαραντιδη Γεωργίου για επιστροφή του στον Πλατανιά και λύθηκε η συνεργασία κοινή συναινέσει.
Επίσης λύθηκε η συνεργασία με τον δανεικό από τον Εργοτελη Σεραφειμιδη Μαρίνο, ο οποίος επέστρεψε στην ομάδα του.
Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία».
«Η Διοίκηση του Ηροδότου ανακοινώνει την απόκτηση του ακραίου επιθετικού Ζαφειρακη Αλεξάνδρου και του εύχεται καλή επιτυχία.
Ταυτόχρονα ικανοποιησε το αίτημα του ποδοσφαιριστη Αμαραντιδη Γεωργίου για επιστροφή του στον Πλατανιά και λύθηκε η συνεργασία κοινή συναινέσει.
Επίσης λύθηκε η συνεργασία με τον δανεικό από τον Εργοτελη Σεραφειμιδη Μαρίνο, ο οποίος επέστρεψε στην ομάδα του.
Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε καλή σταδιοδρομία».
Η ανακοίνωση για Βακράκο:
«Η Διοίκηση Ηροδότου, ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστη Βακρακο Γεώργιο, τον ευχαριστεί για την προσφορά του και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του».


0 Σχόλια