Μπέος:"αρνητικός πρωταγωνιστής ήταν ένα διαιτητικό σκουπίδι από την Αρτα"

Tοποθετήθηκε μέσω ανάρτηση στην προσωπική σελίδα του στο Facebook ο Αχιλλέας Μπέος 


Στην προσωπική του σελίδα στο Facebook ο Δλήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος τοποθετήθηκε για την διαιτησία του Κουτσιαύτη στον αγώνα ΑΕΛ-Βόλος.

Ο Δήμαρχος Βόλου ανέφερε ότι  θυμήθηκε ότι ο συγκεκριμένος διαιτητης είχε διαιτητεύσει το 2013 τον αγώνα πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής μεταξύ Παναχαϊκής – Ολυμπιακού Βόλου, όπου και σε εκείνο το ματς άφησε την ομάδα του Βόλου με εννιά παίκτες και στην ουσία της στέρησε τη νίκη και την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα.

Αμναλυτικά η αναοίνωση αναφερει 


Χθες βρήκα λίγο ελεύθερο χρόνο να πάω να παρακολουθήσω έναν βαθμολογικά αδιάφορο αγώνα μεταξύ της Λάρισας και του Βόλου, όπου δυστυχώς αρνητικός πρωταγωνιστής ήταν ένα διαιτητικό σκουπίδι από την Αρτα, ονόματι Κουτσιαύτης.
Ανατρέχοντας σε μνήμες του παρελθόντος, θυμήθηκα ότι το συγκεκριμένο διαιτητικό σκουπίδι είχε διαιτητεύσει το 2013 τον αγώνα πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής μεταξύ Παναχαϊκής – Ολυμπιακού Βόλου, όπου και σε εκείνο το ματς άφησε την ομάδα του Βόλου με εννιά παίκτες και στην ουσία της στέρησε τη νίκη και την άνοδο στη Σούπερ Λίγκα.
Ντροπή στην ηγεσία της Ελληνικής διαιτησίας που επιτρέπει να σφυρίζουν τέτοιοι άνθρωποι. Κατά τ’ άλλα ήταν ένας ωραίος ποδοσφαιρικός αγώνα που πραγματικά τον απόλαυσα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια