Την απόφασή του για την Ξάνθη γνωστοποίησε το βράδυ της Τρίτης (21/1) το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της ΕΠΟ που απέφυγαν το -6 και την απαγόρευση μεταγραφών οι Θρακιώτες.
Η άδεια συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας 1, λοιπόν, ανακλήθηκε, αλλά οι ακρίτες γλίτωσαν τα χειρότερα και τιμωρήθηκαν με βαρύ πρόστιμο ύψους 200.000 ευρώ.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
«Το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή του στις 20/01/2020 εξέτασε τον φάκελο της ΠΑΕ ΑΟ ΞΑΝΘΗ και έλαβε την ακόλουθη απόφαση: Ανακαλεί την χορηγηθείσα με την υπ' αριθ. 23/14.05.2019 απόφαση άδειας συμμετοχής της ΠΑΕ ΑΟ ΞΑΝΘΗ στις διοργανώσεις της Super League 1, περιόδου 2019-2020 και επιβάλλει πρόστιμο ύψους 200.000,00 ευρώ»


0 Σχόλια