Πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση του συλλόγου
Με λίγο κόσμο πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση της ομάδος του Μέγα Αλέξανδρου που αποφασίστηκε από την νυν διοίκηση η παράδοση της σκυτάλης σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται με την οικονομική υποστήριξη της απερχόμενης διοίκησης καλύπτοντας κατά το ήμισυ το μπατζετ.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται οτι καταληκτική ημερομηνία για όποιον ενδιαφέρεται ορίζεται η 10η Ιουλίου. Στην περίπτωση που δεν παρουσιαστεί ενδιαφέρον για το μέλλον της ομάδας, να σημειωθεί πως υπάρχει κι ο κίνδυνος να μη συμμετέχει στην Γ' Εθνική κατηγορία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Στη γενική συνέλευση που έλαβε χώρα στο κοινοτικό κατάστημα του χωριού μας, παρουσία 20 μελών και διοίκησης , πραγματοποιήθηκε οικονομικός και αγωνιστικός απολογισμός της χρονιάς.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αγωνιστική πορεία της ομάδος που υλοποίησε και τους δύο στόχους που έθεσε από την αρχή , την παραμονή της για πρώτη φορα στην ιστορία της σε εθνική κατηγορία καθώς και τη συμμετοχή της στον τελικό κυπέλλου Ημαθίας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (μολονότι δεν πραγματοποιήθηκε ο τελικός ). ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ , τώρα όσον αφορά τη συνέχεια της ομάδος, η διοίκηση πρότεινε την παράδοση της σκυτάλης σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται, με την οικονομική υποστήριξη της απερχόμενης διοίκησης (καλύπτοντας κατά το ήμισυ το μπατζετ).
Καταληκτική ημερομηνία για όποιον ενδιαφέρεται ορίζουμε τη 10η Ιουλίου. Στην περίπτωση που δεν παρουσιαστεί ενδιαφέρον για το μέλλον της ομάδας, να σημειωθεί πως υπάρχει κι ο κίνδυνος να μη συμμετέχει στην Γ' Εθνική κατηγορία.
Με λίγο κόσμο πραγματοποιήθηκε η γενική συνέλευση της ομάδος του Μέγα Αλέξανδρου που αποφασίστηκε από την νυν διοίκηση η παράδοση της σκυτάλης σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται με την οικονομική υποστήριξη της απερχόμενης διοίκησης καλύπτοντας κατά το ήμισυ το μπατζετ.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται οτι καταληκτική ημερομηνία για όποιον ενδιαφέρεται ορίζεται η 10η Ιουλίου. Στην περίπτωση που δεν παρουσιαστεί ενδιαφέρον για το μέλλον της ομάδας, να σημειωθεί πως υπάρχει κι ο κίνδυνος να μη συμμετέχει στην Γ' Εθνική κατηγορία.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Στη γενική συνέλευση που έλαβε χώρα στο κοινοτικό κατάστημα του χωριού μας, παρουσία 20 μελών και διοίκησης , πραγματοποιήθηκε οικονομικός και αγωνιστικός απολογισμός της χρονιάς.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στην αγωνιστική πορεία της ομάδος που υλοποίησε και τους δύο στόχους που έθεσε από την αρχή , την παραμονή της για πρώτη φορα στην ιστορία της σε εθνική κατηγορία καθώς και τη συμμετοχή της στον τελικό κυπέλλου Ημαθίας για τρίτη συνεχόμενη χρονιά (μολονότι δεν πραγματοποιήθηκε ο τελικός ). ΠΕΤΥΧΑΜΕ ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ , τώρα όσον αφορά τη συνέχεια της ομάδος, η διοίκηση πρότεινε την παράδοση της σκυτάλης σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται, με την οικονομική υποστήριξη της απερχόμενης διοίκησης (καλύπτοντας κατά το ήμισυ το μπατζετ).
Καταληκτική ημερομηνία για όποιον ενδιαφέρεται ορίζουμε τη 10η Ιουλίου. Στην περίπτωση που δεν παρουσιαστεί ενδιαφέρον για το μέλλον της ομάδας, να σημειωθεί πως υπάρχει κι ο κίνδυνος να μη συμμετέχει στην Γ' Εθνική κατηγορία.


0 Σχόλια