Δύο ανανεώσεις για τον Πόρο



Ο Νίκος Σηφάκης και ο Γιώργος Πολυχρονακης ανανέωσαν για την νέα χρονιά να φορούν τη φανέλα του Πόρου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Τα κυανόλευκα της ομάδας μας θα φοράει και τη νέα περίοδο στη Γ' Εθνικη άλλο ένα παιδί που έχει τιμήσει τη φανέλα του Πόρου κι έχει αποδείξει έμπρακτα την αγάπη του για το σωματείο. Με μεγάλη χαρά ο Α.Ο. Πόρος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με το Γιώργο Πολυχρονάκη για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ο Γιώργος που ήρθε στην ομάδα μας στην Α1 ΕΠΣΗ και ήταν σημαντικό μέλος της κατάκτησης του πρωταθλήματος και της ιστορικής ανόδου στη Γ' Εθνική δεν αποτελεί μόνο ποδοσφαιριστή του σωματείου καθώς με την ψύχραιμη παρουσία του έχει ενεργό και σπουδαίο ρόλο και στ' αποδυτήρια, βάζοντας το καλό της ομάδας πάνω από πρόσωπα. Γιωργάρα συνέχισε έτσι, έχεις πολλά να δώσεις ακόμη στον αγαπημένο σου Πόρο".

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

"Η διατήρηση του βασικού κορμού της ομάδας μας αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για τη διοίκηση σε συνεργασία με την εισήγηση του νέου προπονητικού τιμ. Στο πλαίσιο αυτό ο Α.Ο. Πόρος βρίσκεται στην πολύ ευχάριστη θέση ν' ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας και με το Νίκο Σηφάκη. Ένα παιδί που βοήθησε σημαντικά πέρυσι στην παρθενική παρουσία του σωματείου στη Γ' Εθνική και χαρακτηρίζεται για το ήθος και την ηρεμία του εντός και εκτός γηπέδων. Νικόλα καλή νέα σεζόν να έχεις, πανηγυρίζοντας πολλές επιτυχίες με την ομάδα μας".

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια