Γ Εθνικη-10ος Όμιλος:Αυτά ειπώθηκαν στην τηλεδιάσκεψη της Τρίτης από τους εκπροσώπους των σωματείων

15 σωματεία παρών στην τηλεδιάσκεψη-Aπουσίαζε ο Πλατανιάς Χανίων που σε επικοινωνία με τον Στέλιο Βαρουξάκη έθεσε τις απόψεις του.




Μεσα σε καλό κλίμα πραγματοποιηθηκε η τηλεδιάσκεψη των ομάδων του 10ου ομίλου της Γ΄Εθνικής κατηγορίας την Τρίτη 29/12 το απόγευμα που κράτησε σχεδόν τρεις ώρες.Στην τηλεδιάσκεψη το παρων έδωσαν 15 σωματεία που τοποθετήθηκαν όλοι οι εκπρόσωποι καθώς και του Πλατανιά Χανίων που λόγο επαγγελματικών υποχρεωσεων του Στέλιου Βαρουξάκη δεν μπορούσε να πάρει μέρος αλλά τοποθετήθηκε μεσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Την τηλεδιάσκεψη συντόνιζε ο δημοσιογράφος Μανόλης Βαρδαλαχάκης που όλοι έδωσαν συγχαρητήρια στην Δαμάστα για την πρωτοβουλία.

Οι εκπρόσωποι των σωματείων μέσω σημαντικών τοποθετήσεων, κατέληξαν στη σύνταξη μιας επιστολής με κοινές προτάσεις προκειμένου να αποσταλεί στην ΕΠΟ και στην ΓΓΑ, σχετικά με το μέλλον του πρωταθλήματος έχοντας ταύτιση απόψεων


Οι εκπρόσωποι που πήραν μέρος παρακάτω

Ασσαριωτακης,Πόρος,Δελάκης-Τσατσαρωνάκης  Παλαιοχώρα,Παπαδάκης-Βαλεργας Αστέρας Ρεθύμνου,Ντακακης Άρης Σούδας,Βιστής Αλμυρός,Μυλωνάκης ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ, Μακράκης ΑΟΑΝ, Μπουνακης Γιούχτας, Γεωργιάδης Ηρόδοτος, Παπαδάκης Ρεθυμνιακου, Πολυχρονακης Νικηφόρος,Παπαδάκης Αντώνης Δαμάστας ,Καστέλλιανακης Α.Ε.Νεαπολης,Βαρούχας Άρη Ρεθύμνου,Λέλεκας ΠΟΑ,Μαγούλης Αναγέννηση Ιερ'απετρας.

Οι τοποθετήσεις των εκπροσώπων των σωματείων.

Πρώτος τον λόγο πήρε o ηγέτης της Δαμάστας Αντώνης Παπαδάκης που καλωσόρισε όλους τους εκπροσώπους των σωματείων 

Παπαδάκης Αντώνης:Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια πολλα σας ευχαριστω για την αποδοχή της πρόσκλησης,και ξεκίνησει λέγοντας ότι  τι θα  κάνουμε αν για 2η φορά ξεκινήσει το πρωτάθλημα και διακοπή θα πρέπει να επωμιστουμε όλο το κόστος.Τι σκέφτεστε για την επόμενη μέρα θα είμαστε μαριονέτες η θα έχουμε τοποθετήσεις για το πώς θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα.Μου είπαν μην πεις για χρήματα είναι ερασιτεχνική η Γ εθνική δεν με νοιάζει να ξεκινήσω αλλά όχι να υπάρξει νέα διακοπή.Ποιος μου λέει εμένα ότι δεν θα έχουμε 3ο κύμα της πανδημίας από τη στιγμή που υπάρχει έτοιμο ΦΕΚ στα δικαστήρια για κλείσιμο μέχρι τον Μάρτιο.Να αποφασισουμε και να ορίσουμε μια επιτροπή από όλους τους ομίλους για να δούμε τι μέλλει γενέσθαι.

Πολυχρονακης Δαμάστας
Σας ευχαριστούμε όλους για την αποδοχή της προσκλησης και σας ευχομας Χρονια Πολλα΄σε όλους. Σίγουρα δεν πρέπει να μένουμε στάσιμοι και να προχωρήσουμε ενωμένοι όλοι μαζί.Αν ξεκινήσει το πρωτάθλημα να τελειώσει κιόλας.Δεν θέλουμε να ξεκινήσουμε κ μετά από λίγο να σταματήσουμε να προχωρήσουμε ενωμένοι και όλοι μαζι.

Τσατσαρωνακης Παλαιόχωρα
 Συγχαρητηρια στη δαμάστα για την σημερινή πρόσκληση χρονια πολλα σε όλους.Για να ξεκινήσει το πρωτάθλημα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι θα τελειώσει.για να ξεκινήσουμε πάλι χρειάζονται τεστ.Δυσκολα τα πράγματα με χορηγίες πρεπει να ξεκινήσουμε από το 0 με εγγυήσεις από την Πολιτεία.Να εγγυηθούν τα τεστ, μειώσεις διαιτητών, είμαστε ερασιτέχνες παράγοντες,και να βρούμε παροχές για να εξασφαλισουμε την υγεία των ποδοσφαιριστών κ φυσικά να εξασφαλιστεί ότι ξεκινάμε και τελειώνουμε το πρωτάθλημα.

Βαρουχας Άρης Ρεθύμνου 

Καλησπέρα σε όλους χρόνια πολλά μακάρι να ειμασταν αλλιώς,αλλά οι καιροί δεν το επιτρέπουν πλέον.Συγχαρητηρια για την πρωτοβουλία της Δαμάστας αυτοί οι μάζωξη είχε δημιουργηθεί το καλοκαίρι με την παγκρήτια σύσκεψη που κάναμε εδώ στο Ρέθυμνο.Τα 4 μέλη της επιτροπής ήμουν εγώ ο Ζαχαριάς του ΑΟΑΝ,Ο Φουκαρακης του Πόρου και ο Ντακάκης του Άρη Σούδας.Είχαμε κάνει κάποιες κινήσεις είχαμε στείλει αιτήματα σε  φορείς όπως είναι η ΕΠΟ για μειώσεις παραβολών,για έκδοση δελτίων, μειωση διατητων και άλλα.

Μας γράψανε στα παλιά τους  τα παπούτσια.Τωρα βγαίνει ο κ Διακοφωτής και κάνει τηλεδιασκέψεις με ποδοσφαιριστές μήπως να καλέσει κ εμάς τασωματεια.Ετσι όπως είναι τα πράγματα και να ξεκινήσουμε και να σταματήσουμε ξανά, δεν θέλω να συμετασχω σε αυτή τη κοροϊδία.

Παπαδάκης Νίκος Αστέρας Ρεθύμνου 
 Καλησπέρα Χρόνια Πολλά σε όλους συγχαρητήρια στη Δαμάστα για τη πρωτοβουλία.Δυο ερωτήματα.
Αν πρέπει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα  και αν ξεκινήσει πώς θα ξεκινήσει.
Δύσκολο κομμάτι το οικονομικό χωρίς χορηγίες πλέον, αλλά θα πρέπει να δούμε και την υγεία των ποδοσφαιριστών.Θα υπάρχουν τεστ ποιος θα το επιβαρυνθει αυτό το κομμάτι...στο τελος εμεις πρέπει να αποφασίσουμε δεν έχουμε ενημέρωση από κάνενα τι θα γίνει.Από την άλλη δεν είναι σωστό να βάλουμε παύλα και προχωράμε,είναι πολλά τα θέματα.

Ντακακης Πολύδωρος Άρης Σούδας 
 Καλησπέρα συγχαρητήρια στη Δαμάστα συγχαρητήρια στους παράγοντες οπου εν μέσω κορονοιου που μιλαμε για ποδόσφαιρο το κάναμε γιατι το αγαπάμε.Τα θέματα είναι πολλά δεν βλέπουμε όμως διάθεση από κανένα ούτε χορηγίες υπαρχουν.Μαθαίνω από την ΕΠΟ ότι όλα θα τα επωμιστουμε εμείς.Οι διαιτησίες από τις ΕΠΣ δεν νομίζω να πληρώνονται.Ακούω το Διακοφωτη να ξεκινήσουμε δεν είμαστε προετοιμασμένοι να παίζουμε Τετάρτη Κυριακή.
Να κοινοποιήσουμε μια ανακοίνωση στους φορείς εγώ στον Άρη Σούδας είμαι 16 χρόνια ακούγονται διαφορά δεν πρεπει να χαλάσει ο ομιλος Κρήτης.Ακούγονται διάφορα για 4 ομίλους.Εμεις κερδίσαμε δωρεάν μετακινήσεις με την επιτροπή του δικού μας ομίλου απο την Περιφέρεια.Αν ξεκινήσει το πρωτάθλημα να ξεκινήσει με σωστούς όρους ότι κάνουμε με σωστά βήματα.Δεν την νοιάζει την κυβέρνηση για εμάς για τις δικές μας κατηγορίες.

Βιστής Αλμυρός 
Καλησπέρα σε όλους χρόνια πολλά εύχομαι το νέο έτος να μας βρει με υγειά,συγχαρητήρια στη Δαμάστα. Οπως είπε ο πρόεδρος του Άρη Μανώλης Βαρουχας  συστήθηκε το καλοκαίρι 4μελης επιτροπη που έτρεξε αρκετά θέματα. Μια επιτροπή που θα πρέπει να ορίζεται κάθε καλοκαιρι να  μπορούν να χειριζονται κάποια θέματα.
Η Γ εθνική είναι ερασιτεχνική αλλά στην ουσία είναι επαγγελματίες όταν υπάρχουν συμφωνίες χρημάτων και καλύτερες από μεγαλύτερες κατηγορίες.Θα πρέπει στο μέλλον να συμφωνήσομε όλοι μαζί.Ειμαστε ο τελευταίος τροχός της αμαξης αν η ΕΠΟ πει να μπούμε 15 να παίξουμε θα μπούμε.και η ΕΠΟ περιμένει τους λοιμωξιολόγους δεν είναι αρμόδια η ΕΠΟ.Αν ξεκινήσουμε θα σταματησουμε αν με ρωτήσετε προσωπικα θα πω δεν ξεκινάει το πρωτάθλημα.Εμείς θέλουμε η δεν θέλουμε, προχωράμε παρακάτω και βλέπουμε.

Λέλεκας ΠΟΑ
Συγχαρητήρια στη Δαμάστα για τη πρωτοβουλία θα πρέπει να δούμε 2 πλαίσια...εμείς είμαστε ένα κομματάκι της Γ εθνικης αν λέμε να ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκινήσουμε όλα τα πρωταθλήματα.Εδω SL2 kai FL  δεν έχουν ξεκινήσει και στη FL  ούτε προπονήσεις.
Η θέση  μας θα πρέπει να είναι με τεστ σίγουρα οι ομάδες δεν μπορούν να επωμιστούν to οικονομικο βάρος τα τεστ να τα επωμιστεί η  πολιτεία ας το βρουν αυτοί

.Δεν μπορούμε να επωμιστουμαι το κόστος  της διατησιας χωρίς φιλάθλους.Ειμαστε τυχερή που έχουμε τον Περιφερειάρχη Σταύρο Αρναουτάκη και μας εκανε χορηγία τις μεταφορές, να πάρουμε μια επιχορηγηση είμαστε Εθνική κατηγορία.Εμεις γιατί να μην παίρνουμε  επιχορήγηση να ξεκινήσουμε πώς θα ξεκινήσουμε....Η ΕΠΟ δεν έχει ΠΛΑΝ Β πώς θα το κάνουμε 1-2 γύροι. Αν ξεκινήσουμε θα πρέπει να ξεκινήσουμε προπονήσεις άμεσα 10 Ιανουαρίου για  να παίξουμε Φεβρουαρίο.Με 1 γυρο θα είναι  παρωδία και εξυπηρέτηση σκοπων.Ερασιτεχνικος αθλητισμός είναι  να αθλείται η μάζα,είναι  λυπηρό τα παιδιά να είναι κλεισμένα σπίτι και να μην μπορούν να αυθληθούν,να ανοίξουν οι ακαδημίες ότι γίνει να μην παρθούν αποφάσεις υπό πίεση.Αν ξεκινήσουμε να τελειώσουμε ούτε να ξεκινήσουμε με πολλές εμβόλιμες δεν υπάρχει αυτό το πράγμα.

Μαγούλης Αναγέννηση Ιεράπετρας
Συγχαρητηρια στη Δαμάστα για την πρωτοβουλία,Κοινοί προβληματισμοί θα πρέπει να επικεντρωθούμε πώς θα ξεκινήσει και αν ξεκινήσει και πάντα με πλάνο και προγραμματισμό.Σε περίπτωση που ξεκινήσει θα θέλαμε να ξέρουμε τις προϋποθέσεις.Εχω στο μυαλό μου ότι θα υπάρχουν αγωνιστικές που δεν θα μπορέσουν να κατέβουν ομάδες.Πρεπει να γυρίσουμε στην κανονικότητα να γυρίσει και το ποδόσφαιρο αλλιώς δύσκολα.

Μυλωνακης ΑΕΕΚ ΣΥΝΚΑ
Καλησπερα και χρόνια πολλά αυτό που έχω να πει είναι ότι δεν γνωρίζουμε τη δύναμή μας.Οι φορείς ξέρουν, όλοι ξέρουν τι θα γίνει θα πρέπει να πει deadline να βάλουμε μια ήμερομηνια και να παρθεί μια απόφαση.
Φεβρουαριο Μάρτιο θα πρέπει να γίνονται τεστ πιο πριν δεν παίζουμε.Επισης θα πρέπει όλοι μαζί να διατηρήσουμε τον ομιλο Κρήτης αλλιώς δεν συμμετέχουμε.Την απόφαση δεν μπορούμε να την πάρουμε εμείς.Θα ήταν χρήσιμο να υπάρχουν ημερομηνίες συγκεκριμένες και όροι.Ειναι η δύναμη μας συγχαρητήρια στους ανθρώπους που πραγματοποίησαν τη σύσκεψη το καλοκαίρι, αλλά και την σημερινή.

Ασσαριωτακης Πόρος 
 Χρόνια Πολλά και καλές γιορτές όλοι αγαπάμε το ποδόσφαιρο.ειμαστε εραστές του αθλήματος Χάρηκα που άκουσα το Μυλωνάκη,δεν ξαρταται από εμάς αν θα παίξουμε θα αποφασίσουν οι λοιμωξιολόγοι και η κυβέρνηση.Εμεις θέλουμε να παίξουμε ξεκινήσαμε μια προσπάθεια πρέπει να τελειώσουμε το 1/3 του μπάτζετ το έχουμε δώσει.Σε πολλούς από εμάς παίζουντε τα συμφέροντα μας τα οικονομικά.
Σε όλη την Ελλάδα είμαστε 150 ομάδες στη Γ Εθνικη εμείς σαν ερασιτέχνες λειτουργούμε επαγγελματικά αλλά να μας πουν ΕΠΟ κυβέρνηση τι θα γίνει.Να μας που  τι θα κάνουμε αν ειναι να το κλείσουμε το μαγαζί.Τεραστια ευκαιρία να κοιτάξουμε το σπίτι μας να πάρουμε μαζί μας και προπονητές και ποδοσφαιριστές να διεκδικήσουμε εμείς κάνουμε κουμάντο..να χτυπήσουμε πόρτες να μας πουν τι θα γίνει...

Μακράκης ΑΟΑΝ 
Καλησπέρα  και χρόνια πολλά συγχαρητήρια στη Δαμάστα για την τηλεδιάσκεψη.Δυστυχως λόγω πανδημίας δεν υπάρχουν φίλαθλοι από την άλλη προβλήματα στις τοπικές κοινωνίες έχουν δημιουργήσει θέματα στο οικονομικό με χορηγίες.Αν αποφασίσουν και ξεκινήσουμε η πρόταση μας είναι αν ξεκινήσουμε να τελειώσουμε να υπάρχει οικονομική βοήθεια και να καλυφτούν τα τεστ τα έξοδα.Η ΕΠΟ καλά κάνει τις τηλεδιασκέψεις με ποδοσφαιριστές αλλά θα πάρει να κάνει και με εμάς  μπορούμε να ανταπεξέλθουμε οικονομικά,μην φτάσουμε σε σημεία να μην μπορούμε να κατέβουμε να παίξουμε..πάντα με εγγύηση ότι ξεκινάμε και τελειώνουμε να γνωρίζουμε...

Μπουνακης Γιούχτας 
 Συγχαρητήρια στη Δαμάστα εύλογα τα ερωτήματα μήπως δεν έπρεπε να ξεκινήσουμε καθόλου από τη στιγμή που δεν θα είχε καθόλου φιλάθλους.Περα απο το οικονομικό ζήτημα όσο από τα έξοδα διαιτητών όσο ποδοσφαιριστών κτλ.Δεν εκπροσωπουμαστε από πουθενά στην ΕΠΟ να είμαστε πιο διεκδιτικη όπως λέει ο φίλος μας στο Πόρο.
Να βοηθήσουμε ποδοσφαιριστές προπονητές δεν μπορούν να μπουν σε κανένα βοήθημα.Σε τέτοιες περιπτώσεις να υπάρχει δυνατότητα να πάρουν από κάποιο ταμείο χρήματα έχουν οικογένειες.Δεν είμαι αισιόδοξος και κάνειε δεν μπορει να μας πει αν ξεκινήσουμε δεν θα σταματήσουμε.Για να ξεκινήσουμε θα πρέπει να υπάρχουν παρουσία φιλάθλων χωρίς κόσμο δεν υπάρχει λόγος να ξεκινήσουμε.Ειναι ευκαιρία να ζητήσουμε θεσμική εκπροσώπηση στην ΕΠΟ με ημιεπαγγελματική κατηγορία. με εργόσημα σε ποδοσφαιριστές.Αν κολλήσει κάποιος ποδοσφαιριστής ποιος έχει την ευθύνη..δεν έχει το σωματείο....δεν είναι τόσο απλό το θέμα...όλοι θέλουμε να ξεκινήσουμε με όρους της κοινωνίας...όταν ανοίξει η κοινωνία τότε και το ποδόσφαιρο.....

Γεωργιάδης Ηρόδοτος 
Όταν αναλάβαμε το καλοκαίρι όλοι γνωρίζαμε ξέραμε τα προβλήματα οι ποδοσφαιριστές θέλαν να παίξουμε όλες οι ομάδες έχουμε δώσει το 1/3 του μπάτζετ.Οι μεγάλοι χαμένοι είναι οι ποδοσφαιριστές έχουν χάσει χρήματα αρκετά..Χάνει την ουσία του χωρίς κόσμο,μας έχει καθηλώσει όλο αυτό και στη ζωή μας.
Απο εδώ και περα έχουμε δύο εκδοχές η μια αν  δεν ξεκινήσουμε πρέπει να υπάρξει ειδική μέριμνα σε ποδοσφαιριστές...αν συνεχιστεί θα πρέπει να πιέσουμε να πάρουμε κάποια οικονομική βοήθεια για να καλύψουμε τα έξοδα μας..Το παραπάνω βήμα να κάνουμε την υπέρβαση...Αν δεν ξεκινήσουμε πώς θα διαμορφωθεί η κατάσταση για την επόμενη χρονιά...Κρίμα που χάθηκε η χρονιά και εμείς σαν ομάδα έχουμε δαπανήσει αρκετά χρήματα.Αν έχουμε 3ο κύμα τι θα γίνει... πρέπει να δούμε πιο είναι το πρόγραμμα όλης της διαδικασίας και να διεκδικήσουμε πράγματα τόσο για εμάς όσο και για τους ποδοσφαιριστές....Να γίνουμε διεκδιτικοι όπως είπαν και η προηγούμενη που μίλησαν...

Παπαδάκης Ρεθυμνιακου
Καλησπέρα και από εμένα και από τη πλευρά του συλλόγου μας συγχαρητήρια στη Δαμάστα.Αβεβαιο το μέλλον πιθανόν με νέα διακοπή που θα είναι καταστροφικό για όλες τις ομάδες.Τα έξοδα αρκετά για να παίξουμε 4 αγωνιστικές,αν αναλογιστούμε και την περσινή εμπειρία του Μαρτίου.Αν ξεκινήσει θα πρέπει να τελειώσει..να μας πουν ποια θα ειναι η διαδικασία να επιχορηγηθουντα  τεστ και οι ομάδες να βοηθηθούν οικονομικά και οι ποδοσφαιριστές.
Να δοθούν τα εχέγγυα,όπως επίσης είναι καταστροφικό το πρωταθλημα ενος γύρου όπως επίσης και γήπεδα χώρις κόσμο.Οι βασικές μας θέσεις είναι αυτές θα πρέπει να γίνουμε πιο διεκδιτικοι...Να δώσουν μια επιχορήγηση στα σωματεία της Γ Εθνικής...

Καστέλλιανακης Α.Ε.Νεάπολης 
Καλησπερας Χρόνια Πολλά σε όλους συγχαρητηρια για την πρωτοβουλία της Δαμάστας που ενώνει το κλίμα ναμεσα σε όλες τις ομάδες της Κρήτης.
Η ομάδας ειναι πολυμετοχική θα έλεγα οι  επιχειρήσεις του τοπου μας βοηθάνε με χορηγίες που πλέον δεν υπάρχουν.Βλεπω μια τεράστια πίεση προς την ΕΠΟ  και όλους, οι ποδοσφαιριστές που απαιτούν να ξεκινήσουν το πρωτάθλημα.Καλα κάνουν και απαιτούν αυτό το βήμα και την απαίτηση θα πρέπει να την κανουμε  εμείς επί 5 που δεν έχουμε καταλάβει τη δύναμή μας.Εμεις και οι άλλες ομάδες δεν είναι μόνο το αγωνιστικό που προσφέρουμε αλλά και το κοινωνικό κομμάτι..Το πρωταθλημα δεν θα πρέπει να ξεκινήσει αυτό θεωρω από το καλοκαίρι τα έχουμε πει αυτά.

Στέλιος Βαρουξακης Πλατανιά όσα είπε σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον συντονιστή Μανόλη Βαρδαλαχάκη.
Η θέση του  Πλατανιά είναι ότι δεν πρέπει να ξεκινήσει το πρωτάθλημα λόγω της κατάστασης και να ξεκινήσουν οι ομάδες από το σημείο που σταμάτησαν την επόμενη χρονιά.

Δευτερολογια εκπροσώπων ομάδων 

Παπαδάκης Αντωνης Δαμαστα 
 Είμαι Ενθουσιασμένος με όλες τις τοποθετήσεις,βγήκαν και άλλα πράγματα ουσιαστικά.Με μια ανάλυση όσων είπαμε θα πρέπει να γίνει ένα πρωτάθλημα με διαβεβαιώσεις αν ξεκινήσει.Κανεις δεν μας εγγυάται ότι θα ξεκινήσουμε και θα τελειώσουμε.Αν αυξηθούν τα κρούσματα θα κλείσουμε ξανά.Δεν έπρεπε να ξεκινήσουμε για το δικό μας καλό και συμφέρον.
Ζητησα επίσημο έγγραφο, εσωτερικό έγγραφο για την λειτουργία των δικαστηρίων.Ουσιαστικα λεει ότι αναβάλλονται τα δικαστήρια μέχρι Μάρτιο του 21.Πολυ σωστά μίλησε  ο κ.Ντακακης για τη διασφάλιση του ομίλου Κρήτης.Πολυ σωστά ο κ. Βίστης για την τετραμελή επιτροπή που είπε για κάθε χρόνο.Σε περίπτωση που εμείς ακολουθήσουμε κάποια πρωτόκολλα αν σπάσουν αν βεβαιωθούν πρόστιμα θα πρέπει να τα πληρώσουμε.Πολυ σωστά ο Πόρος είπε ότι δεν ξέρουμε τις δυνάμεις μας.Εμεις θα πρέπει να δείξουμε ότι ειμαστε εδωωωω...Τρεις μήνες πληρώναμε να κάνουμε 4 ματς χωρίς λόγο...χωρίς κόσμο δεν υπάρχει νόημα...Οικονομική ενίσχυση ποδοσφαιριστών τεχνικών τεαμ όλων των ομάδων πρέπει να το δει η κυβέρνηση αυτό το θέμα.Θα πρέπει να γραφτούν όλα όσα είπαμε και να σταλούν να συμφωνησουμε όλοι σε κάποιες προτάσεις.Οχι επανέναρξη και μετά να κλείσουμε πάλι.
Να σταλούν όλα σε εσας να κάνετε τις  παρατηρήσεις σας και να δώσουμε στη δημοσιότητα την ανακοίνωση και όσα ζητάμε.Ας πάρουμε τις αποφάσεις συμφωνώ οι λοιμωξιολόγοι αποφασίζουν,όχι η πανδημια αποφασιζει.Η ισχύς εν τη Ένωση.

Τα βασικά αιτήματα που θα στείλουν στους φορείς τις επόμενες ημέρες

Οικονομική ενίσχυση ποδοσφαιριστών,προπονητών,τεχνικού τεαμ.

Τεστ-Οικονομικη βοηθεια για να πραγματοποιηθούν τα τεστ.

Να παραμείνει ο Όμιλος Κρήτης και τα επόμενα χρόνια.

Να διεκδικήσουμε σημαντικά πράγματα από την πολιτεία.

Πολυχρονακης Δαμάστα 
 Έχουμε αξιόλογους συναδέλφους πολύ εποικοδομητική συζήτηση και είστε άφθαρτοι...Συμφωνώ με όλα που έχετε πει...δεν είμαστε εμείς οι αρμόδιοι να αποφασίσουμε.Χαιρομαι για όλο αυτό να δούμε ένα καλό ποδόσφαιρο και να μας δώσει η ΕΠΟ σαφες απαντησεις.Ασ ξεκινήσουμε με κόσμο θα ήταν καλό πρωτάθλημα ανταγωνιστικό κρίμα που έγινε αυτό.

Βαρουχας:Η Επιτροπή είναι σε ισχύ  ο Ζαχαριάς του ΑΟΑΝ  άλλαξε με τον κ.Μακρακη, που είναι ακόμα στην επιτροπή ο Ντακακης,και ο Φουκαρακης.

Παπαδάκης Αστέρα Ρεθυμνου :Κάθε εκπρόσωπος ομαδας να δώσει προτάσεις στον εκπρόσωπο του νόμου του, της 4μελης επιτροπης του ομίλου Κρήτης.

Ντακακης:Συμφωνώ σε όλα να επισπεύσουμε τις διαδικασίες.

Βιστής:Συμφωνούμε σε όλο το περίγραμμα προχωράμε..Αν θα υπάρξει επανέναρξη να κανουμε νέα τηλεδιάσκεψη.

Λέλεκας Συμφωνώ σε όλα να δούμε ολοκληρωμένη τη πρόταση θεωρώ δύσκολα θα ξεκινήσουμε....στη Βόρεια Ελλάδα γίνεται χαμός δεν μπορούμε εμείς να παίζουμε και αυτοί όχι....έχουν θιχτεί πολύ οι παίκτες οικονομικά, όχι μόνο εμείς θα πρέπει να πάρουν μια βοήθεια πώς θα πάρουν...εμείς αν θέλουμε να βοηθήσουμε να πάρουμε κάποια χρηματα στα σωματεία να τα δώσουμε στους παίκτες...

Μαγούλης:Συμφωνούμε σε όλα προχωράμε...

Βαρουχας:Όπως μέχρι τώρα πράτουμε και καταφέραμε την ενίσχυση από την περιφέρεια και μας μυήθηκαν οι άλλοι όμιλοι της Ελλάδος έτσι όπως είμαστε ενωμένοι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά πράγματα.Να πάρουμε τις προτάσεις και προχωράμε.

Μυλωνάκης Συμφωνούμε και προχωράμε.

Ασσαριωτακης Δεν θέλω με τιποτα να συμμετεχω σε ολική αναισθησία του ποδοσφαίρου.Για να υπογράψω το κείμενο δεν με εκφράζουν αποψεις όπως της ΑΕΝ  και του  Πλατανιά ότι δεν θέλω να παίξω ποδόσφαιρο.Δεν θέλω να είμαι το κακό παιδί της Κρήτης αλλά δεν συμμετέχω σε κείμενο που θα λέει να μην αγωνιστούμε φέτος.Δεν συμμετέχω σε τέτοιες απόψεις.


Μπουνακης:Δεν διαφωνούμε κάπου να παλέψουμε, δεν τελειώνει το ποδόσφαιρο φέτος μην μας πιανει άγχος.Οσα είπαμε τα συντπογραφω να υπάρχει θεσμική ανταπόκριση με εργοσημο σε ποδοσφαιριστές.Τα ζητήματα θεσμικής κατοχύρωσης εργαζομένων ερασιτεχνικών σωματείων.

Γεωργιάδης:Συμφωνώ με τις προτάσεις πρέπει να διεκδικήσουμε πράγματα...Εμείς δεν μπορούμε να πάρουμε αποφάσεις...να φτιάχτουν προτάσεις και να τις  στείλουμε στους φορείς...

Παπαδάκης Ρεθυμνιακου:Θέλουμε να συνεχίσουμε με προϋποθέσεις και να εκπροσωπηθουμε στην ΕΠΟ καθώς και όσοι ασχολούνται με τις ομάδες να έχουν θεσμική κατοχύρωση.

Παπαδάκης Αντωνης Δαμάστα Επίσης  να διασφαλίσουμε την άθληση στις ακαδημίες τον ερασιτεχνικό αθλητισμό,όπως πολύ σωστά είπε ο κ.Λελέκας.

Όλα τα παραπάνω ειπώθηκαν από τους εκπροσώπους των σωματείων που πήραν μέρος στην τηλεδιάσκεψη της Τρίτης 29/10,που από εδώ και πέρα θα κινηθούν όπως αποφάσισαν να διεκδικήσουν όσα ανέφεραν σε όλους τους φορείς του ποδοσφαίρου και φυσικά την ΕΠΟ.










Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια