ΟΦΗ:Ξεκίνησε η προετοιμασία για Παναιτωλικό

 Με τον Abdul Weiss να προπονείται κανονικά, ολοκληρώθηκε η πρώτη προπόνηση του ΟΦΗ  μετά την άδεια των Χριστουγέννων, με την οποία άρχισε η προετοιμασία για το ματς με τον Παναιτωλικό (3/1, 15:00).



Σε μέρος του προγράμματος συμμετείχαν οι Jonathan De Guzman και Felipe Souza.

Νίκος Μαρινάκης ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία. Οι Απόστολος Γιάννου, Κώστας Γιαννούλης, Adil Nabi και Vajebah Sakor έκαναν θεραπεία.

Ο Ricardo Vaz συνέχισε πρόγραμμα αποκατάστασης.

Η σημερινή προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις κινητικότητας, άσκηση μεταβιβάσεων και παιχνίδι κατοχής.

Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Τρίτη (29/12), στις 15:00 μετά το μεσημέρι στο Παγκρήτιο στάδιο.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια